Martin försvann och har fortfarande inte kommit tillbaka

Martin skulle natta Erik och de försvann vid åtta-tiden...... han har fortfarande inte kommit ner..... jag har varit där uppe tre gånger och dragit honom i stortårna men sen gav jag upp - lönlöst!

Han vaknar till och ser levande ut för att sen fälla ner ögonlocken igen.... så kvällen har varit min. Jag har hunnit sitta vid datorn, kolla på några avsnitt av Sex and the City, varit ute med Basti och slutligen hängt upp tvätt. Men nu "ger jag upp" och tänker gå till sängs tidigt - hoppas på en sovmorgon i morgon....!

Sov gott alla nattsuddare :-)

Kommentarer
Postat av: Tina

Din sömntuta!

Jag stickade på den jä..... strumpan till nu.

Godnatt :)

2008-11-30 @ 00:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0