Nagel-Jossan

Ja, så kallar jag den härliga tjej som fixar till mina naglar en gång i månaden. Först och främst gör hon skitsnygga naglar men det bästa är att det alltid blir mycket skratt och fniss när vi träffas. :-)



Någon har kallat mig för "lyxhustru" (förstår inte alls vad den personen menar?! ;-)    ) men det här med naglarna är verkligen en grej som jag unnar mig (+ att ligga i soffan titt som tätt medans James spinger runt mig med dammsugaren...). Däremot unnar jag mig inte chokladpralinerna i soffan längre ;-) *hihi*

Vissa går och får massage, vissa köper dyra kläder, vissa äter ofta på restaurang och vissa tränar (usch, vad jobbigt!) och VISSA - som jag, går och fixar mina naglar! :-)  LYX???? Absolut!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0