Nu ska jag shoppa hundleksaker

God morgon! Martin har åkt med barnen till tennisträningen och jag fick lite sovmorgon. Tänkte köra till Teba i Höör i dag (djurartiklar) och "shoppa loss" bland alla koppel och hundkorgar :-) 

Vissa ställen gör man alltid av pengar på - visst är det märkligt? Ta t.ex. IKEA..... dit kan vi åka bara för att vi ska göra en "utflykt". Vi kan ha en tom inköpslista och egentligen är det inget vi behöver, men........ varför slutar alltid summan på över 1000-lappen då?! Dyra värmeljus...!
Teba är också ett sådant ställe där pengarna bara flyger iväg. Basti har allt han behöver, men...... det finns alltid saker som slinker ner i kundkorgen ändå! Idag ska jag försöka vara kritisk till allt som jag håller i och se om jag klarar av att lägga tillbaka några saker. Wish me good luck... :-S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0