Ta ner mig på jorden

God morgon! Fredag!!! Härligt - nu är det snart helg! Några timmars arbete sedan kan vi slänga på oss mysbyxorna och innetofflorna och bara slappa :-) Nice!

Jag blev lite stressad i morse då mitt tidsschema inte riktigt följdes och jag tror jag sa till barnen ett antal gånger att de skulle snabba sig eftersom jag var sen. Då kläcker Erik kommentaren : "-Men mamma, hur kan du vara sen så här tidigt på morgonen?" Haha, ja det tål att tänkas på! *ler*
Det är sådana kommentarer som tar ner mina flygande fötter på jorden igen och ger mig en liten knäpp på näsan. So what om jag missar den tidiga bussen - då tar jag bara nästa som går 10 minuter senare. Jag är ändå ute i god tid och har massor av marginaler på min sida...

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Vännen!

Ville bara tipsa om min systers blogg den har blivit superfin tycker jag. Du ändrar ju din lite ibland... www.jenniec.blogg.se

2008-11-07 @ 12:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0