Time flies...

"-God natt, nu går jag och lägger mig", sa precis Martin och då blev jag helt plötsligt medveten om att tiden bara farit iväg och jag inser också att jag suttit vid datorn hela kvällen!
Jag har experimenterat med min blogg och utseendet har skiftat med olika typer av typsnitt, storlekar, rubriker och färger... Tro nu inte att den är färdig! Jag är fortfarande inte nöjd med den men nu har jag fått blodad tand så vi får väl se framöver vad som händer... Ni får helt enkelt ha tålamod med mig! :-)

Martin har varit inne och läst de inlägg han missat och han är en tuff kritiker när det gäller grammatik och stavning. Jag ber härmed om ursäkt för att det slinker in en del stavfel och andra "missar" men så blir det helt enkelt...  Jag skriver ju från hjärtat och då funderar jag inte det minsta på hur det låter eller om det är grammatiskt rätt & riktigt. Jag hoppas ni förstår vad mina inlägg handlar om ändå... ;-)

Nej, nu är det dags att ta sats mot vårt iskalla sovrum! Förhoppningsvis har Martin hunnit värma upp sitt täcke så då kan jag slinka in med mina fötter och sno lite värme från honom... *hehe*

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0