Thomas 40-års fest!

Fy vad jag är dålig på att bowla! Jag kan verkligen inte minnas att jag var SÅ fruktansvärt värdelös på detta! På bowlingfesten igår blev vi uppdelade i lag som man tävlade i och då ville man ju göra bra ifrån sig (för lagets skull) men jag kan erkänna att jag snarare drog ner mitt lag i botten... :-(  - men kul hade vi!!! :-) God mat och sedan mer bowling!






Ibland ska man ha tur.... Martin vann 1:a pris!


                                                                                                               
Senare när vi var färdigbowlade så förflyttade vi oss från bowlinghallen hem till Jossan & Thomas. Där blev det kaffe & tårta och senare gottebord med stort utbud både vad gäller saker att tugga på och drycker. Jag som hållt mig körbar hela kvällen (inte för att det behövdes då vi bara bor några hus från varandra...) föll på mållinjen då jag såg att man kunde blanda en Mango Tango!!! Denna drink är ju bara sååååå god och jag var helt enkelt tvungen att ha en!

När man sitter typ 2 meter från gottebordet och har alla dessa godsaker mitt framför näsan så är det inte lätt att bibehålla sin karaktär (inte för att jag påstår att jag hade någon från början, men ändå!). Så jag måste vara ärlig och säga att det blev nog minst 50 points igår också! Ja, det är inte illa - 100 points på två dagar! När man tänker på att jag får äta 156 points på en vecka så förstår kanske ni också att jag ligger risigt till! Skit samma - jag kör en pointsfri helg helt enkelt. Jag får väl leva på frukt och grönsaker hela nästa vecka istället... ;-)

Min kusin, Johan, ska ner till MFF-matchen i dag (som vanligt?) och han har under hela säsongen varit med i en tävling som de haft under halvlekarna. De ska då stå på staffområdeslinjen och ska sparka iväg en boll så att den hamnar så nära mittpunkten på planen som möjligt. Han är nu i final(!) och idag gäller det! Hållar alla tummar och tår!


Thomas 40 år! Jag skulle också vilja ha en god dryck som hette likadant
som jag... :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0