Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av www.jossabloggen.blogg.se 
De regler som gäller är: Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana fem personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att det har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras bloggar.

Såååå... låt mig nu fundera på vilka "hemlisar" jag kan avslöja - smaskiga, hemska, roliga och otroliga! Nja, ha nu inte för höga förväntningar :-)

1. Jag har tvillingtår på min vänsterfot.....

2. Jag har alltid velat bli dövtolk.....

3. Har varit aktiv Cheerleader i flera år......

4. Spelade klassisk gitarr i 11 år.....

5. Har aldrig rakat benen(!).....

6. Tog hål i öronen när jag var 30 år(!).....

7. Gnisslar tänder när jag sover.....


Ja - nyheter för en del - något som överraskade?
Härmed utmanar jag alla som läser min blogg! Skriv 7 saker om dig själv och skicka hit! :-)
Vad kul det ska bli!

Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Spelar du gitarr! Pernilla, då är det ju du som ska hälla i stor sjung för 3-5! Vi har väl alltid vetat att lösningen fanns nära.

Malin

2008-11-10 @ 22:25:01
Postat av: Pernilla

Hrmm... vem var det som sa - "Jag dansar aldrig nykter..."? Jag kontrar med "Jag spelar aldrig nykter..." Haha...!

2008-11-11 @ 07:08:21
Postat av: Tina

"jag spelar aldrig nykter" det kan vi nog ordna :)

Jag ser mer fram emot några häftiga "cheerleader moves"

Nu längtar jag till nästa personalfest......

Tina

2008-11-11 @ 16:00:11
Postat av: Pernilla

Ja du! Jag kan riktigt se det där leendet du har i ansiktet när du skriver den här kommentaren...! skratt

2008-11-11 @ 18:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0