Kärleksgåva ♥

Kommer hem trött efter en lång arbetsdag och vill bara lägga mig ner... då säger Martin (♥) att han har en "kärleksgåva" (det brukar vi kalla våra spontanpresenter till varandra :-)  ) till mig! Genast piggnar man till och blir alert - tänk vad några ord kan förändra ens sinnesstämning ;-)
Han säger att han har ett nytt Visa-kort till mig - va?! Vad menar du nu?! Många tankar hinner fara genom mitt huvud under tiden som han räcker mig det - här är några:
• Har mitt gamla avmagnetiserats?
• Har jag glömt mitt Visa-kort någonstans och nu ska han göra sig "rolig" över det och plocka fram det?
• Är det fyllt med massa pengar? *hehe*

Men...nej, det är ett helt sprillans nytt Visa-kort och jag hinner se att det finns en Gordonsetter på det! Hur är det möjligt? Jodå, Martin har specialbeställt ett nytt kort till mig med Basti som motiv - hur underbart som helst!!! :-))
Puss Martin!


                                                                                                                       I love it!


Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Har Martin en bror mån tro?

Kram Tanja

2008-11-03 @ 21:04:17
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Martin

Mina föräldrar tog ett beslut direkt på BB - det kunde inte bli bättre så det var lika bra att låta bli... Kan dock uthyras för en billig peng - kunde vara kul att testa en annan dammsugare en vecka...

//James

2008-11-03 @ 21:17:02
Postat av: Pernilla

Haha...

2008-11-03 @ 21:19:04
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja...du Martin,säg inte för mycket! Snart kanske vi ringer hit dig, det är ju inte så många meter att gå och när jag tänker efter så har vi 2 dammsugare du kan få testa. Och ja billig peng sa du..... ;)

2008-11-03 @ 22:37:03
URL: http://jossabloggen.blogg.se/
Postat av: Helena Johansson

Sjukt fint visakort!!!!! Får man plats med 5 gordons på?? Hur fixar man ett sånt?!

2008-11-04 @ 13:00:16
URL: http://www.jaquilines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0