Lillebror 30 år!

Min lillebror fyller 30 år idag! GRATTIS!!!
För mig kommer du alltid att vara "lillebror" och även om du vuxit om mig (med hästlängder...) och numera stoltserar med både skäggstubb, barn, sambo och villa så tycker jag inte det var så längesedan jag och Lotta lekte balett med dig - klädde ut dig i benvärmare, gymnastikdräkt och övade spagat med dig....... eller när vi ville leka tandläkare och du alltid tvingades vara patient....... eller när vi ville leka frisörer och du fick vara kund....... eller när vi var i tonåren och tvingade dig att cykla till affären för att köpa diverse olika typer och märken av mens-skydd.......*skratt*...... ja, tänk vad du har fått utstå med två äldre systrar!
Nu är kanske ett ypperligt tillfälle att i så fall be om ursäkt för allt du fått stå ut med :-) Sorry - fast roligt var det!!! :-)


Liten blir.....


..... stor

Grattis Anders!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0