Mina händer luktar inte "hallon" precis...

Mina händer luktar inte "hallon" precis - de är marinerade i bilschampoo - ÖRK!
Martin gav mig ett "val" när jag kom hem efter hundrundan - köra och veckohandla eller tvätta fälgarna... tja, vad säger man - pest eller kolera? Det kändes så i alla fall för när jag kom hem var jag trött (inget ovanligt iofs).

Jag tänkte till och konstaterade tyst i mitt huvud att det nog ändå måste vara vinstlotten att välja fälgarna eftersom det inte borde ta så lång tid... Martin kände nog att han var tvungen att ha noggrann genomgång med mig om hur och var jag skulle tvätta - jag lyssnade bara med ett halvt öra om jag ska vara ärlig. Jag har faktiskt gjort sådant förr - när jag var yngre - ganska mycket yngre - men det spelar väl ingen roll?!

Tog med mig Erik och tillsammans började vi bearbeta dessa fyra fälgar, men hjälp vad "mögiga" (=skitiga, för er som inte förstår skånska) de var! Hällde i skitmycket schampoo - men det berättade jag inte för Martin för då hade han nog bara tyckt att jag slösade...
Konsekvensen sitter jag ju med nu - stinkande händer - lukten försvinner ju aldrig! :-(  BLÄ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0