"-Det vill jag ha.... och det.... och det...."

Morgonen har övergått till förmiddag och vi har hunnit med både vila, film och att läsa böcker (... det är högt tempo att vabba också ;-)   ).
Just nu sitter Erik här bredvid mig och går igenom leksakskatalogen som leksaksaffärerna så "snällt" skickat ut lägligt just nu inför december månad... Han har satt ett kryss på varje grej han vill ha - vilket i praktiken innebär att det mesta som inte är rosa, rött eller glittrigt har ett kryss på sig!
Han är redan väldigt duktig på att argumentera (kommer nog att gå bra för honom i skolan i framtiden *fniss*) varför han MÅSTE ha just de där sakerna. "-Den grejen är bra för att.... den här grejen måste jag ha därför att..... och denna saken är jätterolig för att....."  Det tar liksom aldrig slut! 147 sidor proppade med leksaker!!!


"-Det vill jag ha...  och det... och det..."


"-Men mamma, det är inte samma bilbana. Denna är vit och den jag har är
ju svart!"   Mmmm... förmodligen!

Blev precis erbjuden 10 pussar mot att vi skulle köpa den vita bilbanan! *skratt*
Frestad - men jag avstår faktiskt...! :-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Känner igen det, vi har även skrivit i en önskelista från dessa kataloger och lagt på lådan till Tomten... Philip är nu inne på sin tredje katalog! Tycker de kunde sänkt priset på leksakerna istället för att skicka ut en massa kataloger!

2008-11-12 @ 11:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0