Hämnden är ljuv...*hehe*

När jag hämtat barnen tog vi bussen in till stan för att handla present till kusin Alfred som fyller 1 år den 19/11.


I väntan på bussen så äter vi pepparkakor. *mums*

Erik tyckte vi skulle köpa leksaker (och såg nog sin chans att få tillbringa låååång tid inne i leksaksaffären) och inga tråkiga tröjor eller andra mjuka paket...! :-)  I detta fallet höll jag med honom och såg äntligen min chans att få "ge igen" för alla spelande, plingande, tjutande, tutande och på annat sätt låtande leksaker i alla möjliga storlekar!!! *haha*
Jag kommer i håg när Ellen & Erik var små - paket efter paket som bara innehöll låtande leksaker och där man ibland inte ens kunde slå av ljudet! Jag svor redan då att jag skulle ge tillbaka - och nu börjar det.... *hehe*!

Alfred är ju min brorson och om jag inte minns helt galet så var det just min bror (Anders) och hans sambo Annika som gav Erik ett trumset i julklapp... Erik blev överlycklig - hans mammas trumhinnor blev inte lika överlyckliga...



Det var längesedan man tittade på den typen av leksaker så det tog ett tag att välja - vi var ju tvungna att lyssna på hur alla lät också. Jag ville ju ha ett ljud som upprepade sig om och om igen... ;-)


Kommentarer
Postat av: Tina

2008-11-13 @ 18:17:56
Postat av: Tina

Hej!

Nej allt var borta utom gårdagens inlägg.

Ingen klocka och inga gamla inlägg.

Men du kanske jobbade på sidan under tiden

som jag försökte kolla......

Tina

2008-11-13 @ 18:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0