Mys på golvet...

Nu har jag pluggat och nått det stadie då jag kom på mig själv att jag läste om samma mening flera gånger och ändå inte kom ihåg eller förstod vad det betydde... är det dags att sluta då? Mmmm, det är det! Så nu har jag slagit ihop böckerna och tagit kväll :-)

För mig betyder det att krypa upp i soffan under filten och bara slötitta på TV:n - såååå skönt! Har länge velat ha en TV i sovrummet - åhh vad gött det hade varit...*drömmer*

Nästan alla inlägg idag har handlat om Basti och det var inget medvetet utan det blev helt enkelt bara så...
Han är en stor hund men helt otroligt kelig och gosig. Inomhus märker vi honom knappt - han byter bara sovställe då och då.
Martin är nog den som kelar mest med honom här hemma. Efter middagarna brukar de lägga sig på golvet och ta en liten "power-nap" tillsammans - det har de gjort sedan han var valp och både barnen och jag har vant oss vid detta fenomen att han lämnar bordet tidigare för att sträcka ut sig på golvet... :-)
Tänkte bjuda på några kort som visar detta.


Det började tidigt...ca 11 veckor gammal :-)






Aningen större storlek nuförtiden...


Mysigt :-)

Vem ska ni mysa med ikväll? ♥

Kram


Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag har tre som slåss om min arm. För tillfället är Kezo och Douglas sura på varandra för att den ena trängde sig närmre mig. Det är så jobbigt att vara populär. OOps, nu ramlade Douglas av soffan.



Kram Tanja

2008-11-15 @ 21:12:58
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0