Det blir inget kaffe i år...

Nu sitter jag och Josefine med våra två datorer och ser säkert ut som två "blogg-nördar". Josefines man har serverat oss kaffe och kakor men kaffet glömde vi bort eftersom båda två sitter djupt koncentrerade i alla kodmallar och stilmallar.  Det är en helt ny värld med alla koder och hur och var man ska skriva in dem...*pust*

Jag känner mig som värsta tonåringen som sitter med sin dator tillsammans med sina polare...*hehe*
Men som sagt - jag ser ju ut som 15 år (se tidigare inlägg) ;-)

Det enda jag har fixat & trixat med min blogg ikväll är Nedräkning till Julafton. Kan vara bra att veta... :-) 



Min syster tog upp ämnet Julklappar med mig häromdagen. Det är ett ämne som alltid dyker upp och ska diskuteras vid den här tidpunkten på året.
Jag älskar Julen men som ni vet så står "köpa-alla-typer-av presenter" på min lista och är något som jag t.o.m. utgett mig för att vara bra på. Detta innebär att december månad är en tuff tid för mig - det ska kommas på present-ideér, det ska inhandlas (och då kan man ge sig katten på att just den grejen man är ute efter precis har sålts slut) och sedan ska det slås in och sist men inte minst (och kanske det som kräver mest energi) - att komma på gömställen till alla paketen!!!



Barnens paketer försöker man gömma på ställen där de inte brukar vara och kanske på höjder de inte når ;-) medans Martins paketer är lite svårare att göra osynliga... Han är som värsta blodhunden med en nos som luktar sig till alla paketer - stora som små! Ska i alla fall inte göra om det gigantiska misstaget att köpa nymalt kaffe till honom i år igen...:-(  


                                   Min Martin... ;-)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0