"We wish you a merry Christmas..." , eller vad säger han?!

Lång arbetsdag... *gäsp*.... måste ta tag i lite jobbsaker men tänkte först bjuda på lite vacker och härlig sång :-)
Det är Erik som övar Lucia-sånger...



Kan man annat än le? :-)

Har hört ryktas om att flera av er som läst min blogg har fått sig ett rejält gott skratt efter att ha beskådat min glasögon-kavalkad! Härligt! Måste än en gång påminna om att det funnits åtskilliga fler par mellan de röd/svarta och dagens variant... så att ni inte tror att jag gick direkt från det ena paret till det andra... ;-)

Har också förstått att Kolasås-receptet blev uppskattat... era gottegrisar!

Nu måste jag jobba lite...

Kommentarer
Postat av: Frida

Fy tusan va gulligt! :)

2008-11-25 @ 18:03:19
Postat av: Pilla

Ja, visst är det gulligt! :)

Det har blivit en sån där "glad-video" som jag kan titta på om jag känner mig låg... det kan man inte känna sig efter att ha sett och hört denna! :)

2008-11-25 @ 18:45:29
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0