God morgon/förmiddag

God morgon (eller förmiddag?). Har sovit ganska länge idag och blev väckt av Erik som tyckte det var dags för frukost. Martin valde att ställa klockan på väckning kl. 05.00 för att åka iväg och snickra...  och kom hem lagom till frukosten med frallor :-)
Idag kan man faktiskt skymta solen så nu ska jag och Erik bege oss ut i skogen för att fotografera. Erik ville bara följa med på ett villkor - att han fick ha sin Tamagotchi med sig... *suck*

Idag är det invägning! Igår kväll försöte jag äta upp allt gott här hemma som ev. skull kunna fresta mig den närmsta tiden. Men tro det eller ej - jag är laddad! Nu jäklar ska alla bilringar bort! Nja, eller de ska i alla fall minska... (man ska väl vara ödmjuk har jag fått höra?!)

Vi hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0