Bajspåsen - den nya handväskan

Just nu sitter jag här vid datorn och glor på en bajspåse som ligger mitt på vårt matrumsbord... ja, det är inte riktigt så farligt som det låter, men jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Det visade sig att Martin använder den som "handväska" (detta ord fick jag absolut inte använda för Martin - för inte använder väl riktiga män handväskor...*hihi*) Han tycker själv att detta är ett smidigt sätt att frakta saker som t.ex. nycklar, USB-minne m.m. Hört talas om fickor?! Fick till svar att detta är mycket bättre... tja, vad vet jag... jag har aldrig testat. Kanske hade man gjort succé om man glidit in på jobbet på måndag med en blå bajspåse i näven? Eller varför inte ha den till hands när man tar sin shoppingrunda på stan? Jag kanske rent utav startar en trend (noooo, don´t think so!).


                                                                                                              Nya modet?



Du är jättesöt med din blåa påse, Martin! I love you! Puss...

Jag ska ge dig en hel rulle med nya bajspåsar i "Fars Dags-present". Ska kanske ta de rosa påsarna nästa gång? *fniss*

ps! Innan alla börjar anfalla och attackera mig för att jag lämnar ut min man på det här sättet (*hysteriskt skratt*) så vill jag berätta att han bjuder på det! Här hos "Olofsson family" spelar vi ut varandra åt alla håll och kanter - vill inte ens försöka mig på att fundera över vad han tar upp om mig i personalrummet på hans jobb... :-S  ds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0