Effektivitet

Hjälp vad stolt jag är över mig själv idag! Har varit fruktansvärt effektiv och hunnit med både det ena och det andra. Tro nu inte att det bara har varit datorn, TV:n och soffan som jag vandrat mellan - nej, jag menar riktigt effektiv som t.ex. dammsugat, dammat, massor med jobbgrejer och nu sist av allt - dammsugat hela soffan skitnoga! Det ni! Det trodde ni inte om mig va?! *haha*

Martin har inte sagt något under hela dagen men jag har förstått att det varit hans taktik - "inte påminna henne om att hon faktiskt jobbar och gör nytta här hemma för då kanske hon kommer på det och slutar - nej, jag låter henne hålla på tills hon slutar av sig själv.....njuter så länge det varar, så att säga...." 


Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

svar: tack! det hade jag oxå :D

2009-04-20 @ 15:46:36
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0