Ensamma hemma

I natt vaknade jag av att jag hörde Erik prata. Han var inne på Ellens rum och jag kunde höra att de pratade med varandra.
Underade ju vad fasiken han gjorde där inne - mitt i natten! Blev lite irriterad på honom som gick in och väckte henne så där. Kallade på honom och han kom in till oss.

"- Åh, är ni hemma?!" utbrister han när han står i dörröppningen.

"- ?????"

När han somnade igår var vi ju fortfarande på bio och Lotta & Ola var här. Erik var helt övertygad om att vi fortfarande inte var hemma och att han och Ellen nu var alldeles ensamma i huset. *haha*
Så vem står för tryggheten då - jo - Ellen såklart :-)




Kommentarer
Postat av: eelina

Hej, jag har precis uppdaterad min blogg med lite nya fotografier.

Jag tycker du ska ta en titt & säga vad just du tycker.

Kram,

http://elinanilssoon.blogg.se/

2009-04-01 @ 20:03:11
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0