Första ensamma bussturen

Erik skulle leka med Valter i eftermiddag och jag såg min chans att kunna gå en vända på stan för att shoppa lite vårkläder. Min garderob  är nämligen full av svarta och gråa kläder som dessutom (i mitt tycke) är gamla. Jag behövde med andra ord förnya min garderob en aning ;-)

Ellen skulle bara vara på fritids till 14.00 så vi bestämde att hon skulle ta bussen själv in till stan idag (för första gången!) och möta mig där. Hon fixade det utan problem och ringde och sa "- Ville bara meddela att jag nu är på bussen" :-)

Sen gick vi en shoppingrunda men jag hittade inget - så trist! :-(
Vill så gärna åka till Väla..... undrar när det ska bli av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0