God morgon

God morgon!
Idag är det Valborgsmässoafton och traditionen brukar bjuda på kallt och tråkigt väder. I år verkar vi bryta trenden och kan kanske se fram emot en kväll som igår.... rena sommarvärmen :-)  Härligt!
Visserligen är det jobbedag som vanligt men för min del gör det inte så mycket med tanke på att jag slutar redan kl. 13.00. Iofs tänker jag nog stanna kvar på jobbet i eftermiddag för att hinna rätta de där eviga Nationella proven som mina elever har gjort - de tar ju aldrig slut!!! Vill bli klar med dem nu så att jag kan släppa det. Det är också en av anledningarna till varför inläggen sinat den senaste tiden. Mycket jobb = mindre bloggtid (så du behöver inte vara orolig Thomas - jag lever - men tillbringar inte så mycket tid vid datorn just nu vilket iofs är väldigt ovant för mig ;-)   )

Nej, nu ska barnen väckas och sedan kommer farmor & farfar och hämtar dem för en heldag i deras sällskap.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0