Jag är klar!

Hej & hå! Äntligen klar med alla Nationella Prov - yes!!!! Stannade kvar på jobbet och bestämde mig för att inte åka därifrån förrän allt var klart. Helt underbart skönt! :-)
Nu ska jag pausa i några dagar och sen ger jag mig på alla skriftliga omdömen som säkert kommer att ta minst lika mycket tid..... *suck* ...... men just nu njuter jag! :-)

Tänkte fira med att åka in till stan och shoppa något men Jessica informerade mig om att affärerna stängde kl. 15.00 :-(
Så nu är jag hemma med resten av familjen och laddar inför kvällens bravader - Majbål och korvgrillning hemma hos Lotta & Ola.

Förresten - om någon vill höra skönsång så tycker jag att ni ska åka inom Viby där Marcus (min kollega) ska ta ton och sjunga med resten av fotbollslaget *skratt*..... det är nästan värt att köra dit bara för att lyssna några minuter. Fick dock höra hans genrep i eftermiddags innan jag gick hem :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0