Tillfälligt hjärnsläpp

Erik har en liten växtlåda i sin fönsterkarm där han har planterat olika kryddor.
Vet egentligen inte vem som är där oftast och "gluttar" för att se om det kommit upp något - han eller Martin ;-) Jag vet att Martin tycker det är minst lika kul som lillkillen.

När jag var ute på Solhaga och handlade detta tillsammans med Erik så vet jag inte riktigt hur jag tänkte när vi köpte frön. Erik valde och jag bara nickade som en annan nickedocka vilket resulterade i att vi kom hem med morots- och salladsfrön..... ööhhhhh?! Hjärnsläpp, eller?! För hur fasiken skulle vi kunna odla morötter i de där små pluttekrukorna? Hur tänkte jag nu?!
Hade liiiite svårt att förklara det för Martin när han kom hem. Fick ta en del gliringar den kvällen. Men nu bjuder jag på det ;-)

Nu är det i alla fall persilja och citronmeliss och det har redan börjat gro :-)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Basilika, inte persilja...

Men persilja hade i alla fall funkat...

2009-04-22 @ 22:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0