En liten vit lögn på papperet

Satte in linserna och körde in till stan med mina glasögon. Det visade sig att det är 3 års glasgaranti sedan den dagen man hämtade sina glasögon. Med min vanliga tur så hade den garantin gått ut .....med typ 3 dagar *suck*
Jag menar....hur lyckas jag?!

Men biträdet var väldigt serviceinriktat (vilket hon ska ha en eloge för) och erbjöd sig att fiffla lite med datumet (hon kallade det för en liten vit lögn på papperet). För mig får hon gärna kalla det för vad hon vill - jag blev bara så glad över att det gick att fixa och gratis dessutom! :-)
Nya glas är beställda och de kommer i mitten av nästa vecka. Sen behöver de låna mina glasögon i ett par timmar för att byta glas. Smidigt? O ja! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0