Kan jag locka med mig Martin?

Hemma efter en eftermiddag på stranden - helt underbart! :-)
Jossan, Herman, Josefine, Elina och Tilda gjorde oss sällskap och tiden bara rann iväg. Jag hoppas verkligen det blir fler stranden-dagar innan sommaren är slut!

Är lite sugen på att försöka få med mig Martin upp till korthålsbanan även ikväll. Vet inte om han är så sugen med tanke på att han redan varit ute och gått 18 hål i morse men innerst inne tror jag inte att han är så svårflörtad *hehe*
Funderade lite på den där jäkla bagen..... ett alternativ kunde ju helt enkelt vara att man bara valde ut några klubbor och tog med sig och slapp kånka runt på hela stora kolossen. Lite lättare borde det ju bli....eller hur?

Har faktiskt blivit erbjuden en vagn (se kommentarerna till "Konsten att bära en golfbag"). Vi får väl se vart det leder :-)
Tack för erbjudandet i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0