Min andra runda

Andra korthålsbanan är avklarad :-)
Med tanke på att det surrade två pratglada, trötta och smått förvirrade barn runt mig hela rundan så är jag ändå relativt nöjd med min insats ;-)
Vissa slag gick rakt åt pipsvängen och vissa gick...tja... faktiskt dit jag ville :-)
Men det är väl så det kommer att vara.... jag tar det med ro och ser det som en rolig grej. Ju mer jag börjar tänka på alla detaljer och småsaker desto sämre går det. Sen verkar det ju finnas regler om varenda liten grej man gör eller inte gör..... plikta hit och plikta dit..... *hrrmmm*

Egen caddie hade jag idag också :-) Ellen var snabb med att anmäla sig efter att hon fått se den nya vagnen jag fått (se förra inlägget). Hon tyckte ju att den uppgiften var klart mycket roligare idag med vagn jfr med igår då hon iså fall skulle tvingas bära runt på det där tunga åbäket.

"- Erik! Jag är mammas caddie!"  sa hon med stolthet i rösten.

"- Ååhh! (avundsjukt tonläge) Förresten....vad är en caddie?" undrar Erik.

"- Eehhh... jag vet faktiskt inte?!" svarar Ellen

*skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0