Tro det eller ej!

Yeahhh!!!! Jag gjorde det!!! Jag tog mig verkligen till Xercise och tränade idag! Helt otroligt! Jag vet inte vem som  är mest förvånad över detta fenomen - jag eller alla ni som känner till min bristande karaktär? *skratt*
Har gått hela dagen idag och försökt känna efter om jag möjligtvis inte har någon liten plötsligt åkomma....men tyvärr.....möjligtvis bara en fis på tvären och det skulle ju inte duga som någon ursäkt precis. :-P

Har alltså varit på ett Step-pass och det var svettigt värre men skitkul! :-)
Ska erkänna att jag var svettig redan efter uppvärmningen och hann då undra i någon mikrosekund över hur jag skulle klara ut resterande tid. Men det roliga tog över och man ville liksom bara fortsätta. Hann tömma Martins stora vattenflaska och det var ju inte så konstigt med tanke på hur mycket jag bälgade i mig i varje paus.

När jag först kom dit och skulle registrera mig så kände tjejen bakom disken igen mig och undrade var jag hade mitt kort?! Ööhh.....tja....det var ju liksom ett tag sedan jag var här..... fast å andra sidan så skulle det ju inte vara konstigt om de visste vem jag var med tanke på vilken trogen sponsor jag var till dem flera år efter att min träningsmani avtagit. Jag betalade snällt in månadsavgiften månad efter månad utan att gå dit. Lätta pengar för dem...... ;-)

Jag tränade i ett rött linne och jag måste säga att jag matchade färgen väl med tanke på att mitt ansikte liknade en röd tomat när jag väl kom ut från salen. :-)

Kommentarer
Postat av: Tanja

Fan också, jag trodde du skulle hoppa över det(jag känner ju dig). Då skulle jag inte ha så dåligt samvete över att jag inte har varit ute på en löparrunda. Men jag har istället sprungit i en massa affärer. Godtar du det som motion? Okej då, jag har några timmar kvar och det är inte mörkt än :-)

Kram

2009-08-26 @ 20:26:14
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Pilla

Hahaha :-)

Vilken tur att jag tog mig i kragen och tog mig till gymmet. Det var egentligen enbart din förtjänst Tanja eftersom jag inte ville sitta här ikväll och läsa om att du varit ute och sprungit medan jag hamnat i soffan med en påse Polly. Kul att man faktiskt kunde ana en liten tillstymmelse till något man kunde kalla karaktär! :-)

Att springa i affärer räknas! Det är ett tufft jobb! I know! ;-)

2009-08-26 @ 20:34:09
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Annika

Men Pila du e på fel gym!!!!

2009-08-26 @ 20:35:54
Postat av: Pilla

Ja, jag vet....men vad ska man göra när de "kastar" gratis träning till en? ;-)

Vi vann ju ett 10-kort på Sillafesten och jag är för snål för att bara låta det vara. Får gå över till er sen!

2009-08-26 @ 20:48:07
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då ses vi på stepen på rätt gym om några veckor då?!

Ses imorrn, längtar!

2009-08-26 @ 21:28:39
Postat av: Tanja

Hahaha, jag är inte sämre än dig.

Kram

2009-08-26 @ 21:42:36
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: lise-lotte

Åh jag har haft tjejkompisar här och har inte hunnit cykla i kväll.....

Nu är det alldeles mörkt här på landet och för farligt för mig att cykla väl??

Funderar på att damma av den fina motionscykeln i stället. Eller sätta mig och titta på Män som hatar kvinnor.....

2009-08-26 @ 22:07:06
URL: http://hotfire.se
Postat av: Pilla

Nu snackar vi karaktär! Får du inte träningsvärk i baken?

Vi hade en sån där motionscykel här hemma för många år sedan. Tyckte det verkade vara en bra ide att cykla och titta på TV samtidigt. Men den lät för mycket så man hörde knappt vad de sa på TV:n.

Sätt du dig i lugn och ro och titta på en film - det är du värd efter två cykelturer! :-)

2009-08-26 @ 23:07:34
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0