Underbara helg!

HELG!!! Helt underbart!
Inledde helgen med en fika hemma hos Sofie tillsammans med Malin och Jessica. Barnen lekte och vi drack kaffe och åt jordgubb/hallonpaj *mums*

De ringde från Synsam och berättade att de hade en tid nu i eftermiddag om jag ville ha mina nya glas isatta i bågarna. Som tur var hade jag linser i bilen annars hade det inte funkat. Hur skulle jag annars ha kunnat frakta bilen med mig hem? Hade nog inte blivit någon succé att köra bil utan glasögon :-P
Nu sitter jag här och allt jag tittar på är skarpt och rent. Jag har ju gått en vecka nu med "suddiga" glasögon och det har varit fruktansvärt frustrerande.

Har också hunnit med en hundrunda med Tina. Tiden den bara flyger iväg och vi har inte träffats på en vecka så det fanns ju lite att snacka om ......om man säger så..... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0