Ännu en tidig födelsedagpresent

Ellen har nu fått sin andra födelsedagspresent i förskott. Den första var ju cykeln som hon fick av pappa & Ingrid. Martin och jag hade småpratat om det nu var dags att låta henne få ansvar att ha en egen mobil. Detta har diskuterats fram & tillbaka många gånger kan jag lova. Vi har pendlat fram och tillbaka och velat hit & dit. Men med tanke på hur ofta hon har varit hemifrån den här sommaren så hade det varit ganska skönt om man hade kunnat nå henne direkt om det skulle vara något. Oftast kan man ju det när hon är hemma hos någon men ibland cyklar de ju iväg eller är på sitt "hemliga ställe".
Ja, efter mycket diskuterande så blev det tillslut en ny mobil - en rosa :-)  - och vi tyckte det var lika bra att hon fick den direkt eftersom hon har användning av den nu.
Gissa om det var en glad tjej här hemma när paketet var öppnat? *skratt* Jagljuger inte om jag säger att hon fullkomligen studsade upp och ner och fram och tillbaka :-)  Hon hoppade upp i famnen och jag kunde inte riktigt hålla räkningen på hur många gånger hon sa Tack.
På kvällen var hon så uppspelt och kunde inte somna - telefonen den plockades fram och lades tillbaka, plockades fram igen och lades tillbaka osv...... *hahaha*


Det blev en sån här :-)

Kommentarer
Postat av: Tanja

Ellen har ju verkligen rätt färg på sin mobil. Behöver jag berätta att även jag har en rosa. Den måste ju matcha min scooter :-)

Kram

2009-08-01 @ 17:15:48
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0