Martin på plan

Martin har nu använt sina fotbollsskor i fem matcher och han ser nu ganska sliten ut. Det är bara att inse Martin att kroppen inte är lika ung längre *hehe*
Jag är sååååå jätteglad över att man inte lyckades övertala mig att ställa upp i laget när detta diskuterades i början av sommaren. Då lät det som att det endast var en "rolig grej" och att man absolut inte behövde kunna spela fotboll.
Jo, tjoflöjt!!! ALLA som var med i dag (och då menar jag också alla lag) kunde spela fotboll. Det var personer som tidigare varit aktiva spelare och visste hur man skulle bete sig med en fotboll.
Tuffa tag blev det också och jag kunde bara föreställa mig hur det hade slutat om jag befunnit mig inne på plan istället för utanför. Nu lyckads jag ändå vricka till foten när jag skulle gå ner för en liten slänt på väg till bilen.......

Nu är vi bara hemma för att "fräscha till" oss och sen ska vi tillbaka till idrottsplatesen för att ha Sillafest. Har aldrig varit så engagerad i föreningslivet förr......men om det bara är så enkelt att komma på fester då och då så är det ju inte så ansträngande *skratt*








Man blir tydligen trött efter fem matcher......




Så här gick Ellen omkring hela dagen...... fråga mig inte varför.....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0