Vem hyr stuga i Ullared?!

Vi har ju lovat barnen en dag på Liseberg och nu börjar det ju faktiskt dra ihop sig en aning och man kan känna att sommarlovet (för vår del) är på sluttampen :-(
Om 1½ vecka så börjar jag jobba igen och det känns mycket märkligt - vart tog denna sommaren vägen?
Hur som helst...... Liseberg var det ju....... och Anders och Annika skulle ju också med.

När vi satt här hemma och diskuterade med dem så pratade vi lite löst om att svänga inom Ullared också. Fast att hinna BÅDE Liseberg och Ullared på en dag är t.o.m. omöjligt för mig. Den ekvationen går inte ihop.
Hyra stuga vid Ullared då? Hrrmmm....... snacka om vuxenpoäng!!!!! Jag kunde riktigt höra dem rassla in.
Men vad fasiken - någon gång skulle väl vara en första! *skratt* Det är ju bara så där några månader sedan jag skrattade åt en bekant som jag då träffade uppe i Ullared och hon då berättade att de hyrt stuga där.....*oups*

Tja, vem hyr stuga uppe i Ullared? Det är väl inga problem att få plats där......ha - trodde jag! Fullbokat så det bara skrek om det! Blev faktiskt lite paff!

Nu har vi istället bokat rum på ett vandrarhem i Götebog och tar Ullared på hemvägen. Vi åker på måndag och hem igen å tisdag kväll. Ska bli hur kul som helst! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0