Wanås

Idag åkte vi till Wanås med jobbet. Solen sken här hemma när jag stängde ytterdörren så jag tyckte jag hade prickat in mitt klädval exakt! Trekvartsbyxor, en top och sandaler......ja, och sen en tunn vit kofta.
Inget regn enligt prognosen....men det verkar som om den prognosen inte gällde Knislingetrakten. Regnet det bara öste ner med tillfälliga solglimtar för att sedan snabbt byta skepnad till ösregn igen *suck*

Vi skulle avsluta dagen med en rundvandring i parken...... *klafs*....*klafs*....*klafs*....  lät det när vi gick (hoppade) mellan vattenpölarna.






Kommentarer
Postat av: lise-lotte

Åh, har du varit vid min sommarstuga (den vita i bakgrunden) ;))))))))

Lise-Lotte

2009-08-13 @ 22:20:59
URL: http://www.hotfire.se
Postat av: Pilla

Ja, jag spanade efter dig men så dig inte.... ;))

Måste vara jobbigt att städa sommarstugan....;)

2009-08-14 @ 06:49:06
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0