Avisningsmedel

Jag säger bara ...... avisningsmedel! Skitbra uppfinning för oss som inte alls är roade av att skrapa rutor tidigt på morgonen när man dessutom ofta är stressad och har bråttom till jobbet.
Det var Mia som varmt rekommenderade dettaunderverk och i min lilla värld så var det något helt nytt.
Innan jag ens testat det så hittade det sin plats på pidestalen här hemma. Martin verkade iofs inte lika road. Han tyckte att vi skulle ta och städa i garaget så att vi fick in bilen där istället. Då skulle problemet med frostade rutor vara löst. *suck* jaja det må hända men det här med att spraya på medel verkade i alla fall roligare :-)

Idag var första gången jag skulle ha bilen sedan vi köpte medlet. Tro fasiken att det inte var fruset på rutan. Skittrist! Jag som hade sett fram emot att få spraya och sen bara gå in och sätta mig i bilen och köra till jobbet.
Lusten tog överhand och jag plockade fram sprayflaskan i alla fall ....liksom bara för att öva ;-)
Jag sprayade på den redan klara och fina vindrutan och sen gick jag in och satte mig och backade ner från uppfarten. Ja, det funkade ju alldeles perfekt! :-)
*skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0