Konkurrens

Martin försöker sätta mig i arbete så jag hinner inte blogga och uppdatera om allt som hänt och händer. Nu är inte Martin hemma så då passar jag på att vila lite och när han kommer hem kommer jag låtsas vara i full gång igen - klokt va? ;-)

Jag och Tina var och kollade på en sån där Bean-bag och det slutade med att jag hade med mig en sådan hem. Basti fullkomligt älskade den direkt. Han la sig på den och ville inte gå därifrån. Även Erik tyckte den var kanon och ett tag blev det lite konkurrens mellan hund och barn om vem som skulle få tillgång till den.
Erik hade en taktik om att lura bort Basti så att han kunde slänga sig på dynan.
Basti körde snarare med att försöka "stirra" bort konkurrenten. Med "stone-face" och utan att blinka så fick han tillslut Erik att maka på sig lite så att även han fick plats på dynan *hahaha*
Hur som helst så var det ett lyckat köp och det känns helt rätt! :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0