Puffen

Martin och jag har diskuterat fram och tillbaka om huruvida Bastis "puff" ska slängas ut från huset eller få stanna kvar.
"Puffen" är en saccosäck som tillhört mig sedan jag bodde hemma och har nu övertagits av vår hund som fullkomligt älskar den (eller rättare sagt känslan av att få sjunka ner i den). Problemet är att den börjar bli sliten....rejält sliten!!! Skinnet har börjat släppa och på vissa ställen är jag rädd för att fyllningen ska läcka ut vilken dag som helst. Skitkul att komma hem och upptäcka att hela nedervåningen består av små flörtkulor som tidigare funnits inuti puffen. :-(    Nej tack! Den ska ut inom det snaraste! Problemet är att Martin inte håller med. Han tycker att Basti ska få behålla den eftersom han gillar den så mycket.
Tänkte slänga ut den när Martin inte är hemma men samtidigt tänkte jag köpa någon ny typ av dyna eller säck till vår fyrbenta familjemedlem.

Kommentarer
Postat av: Josefine

2009-12-12 @ 18:37:30
URL: http://bozzeboxer.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hoppsan råkade trycka på enter lite för snabbt....



Vi får väl ta en tur till Teba sen....tänkte satsa på en Biabädd åt Bozze. De är kanon...bara att torka av. Hade en sån till vår gammelhund Ebba.



Var ni på A3 idag? R trodde att han hade sett er.

Vet du föresten om någon tik här i närheten löper? Bozze har inte varit sig själv de sista dagarna. :(



Ang förra inlägget om idol Eriks flickvän....jag satt också och skruvade på mig i soffan och försökte få henne att förstå att det var dags att gå av scenen. ;-)såg på löpsedeln att Laila Bagge också reagerat....



Ha en trevlig Lördag kväll! KRAM

2009-12-12 @ 18:45:25
URL: http://bozzeboxer.blogg.se/
Postat av: Pilla

Menar du att det var R och Bozze som var på A3 idag?! Vi såg mycket väl en boxer och såklart reagerade vi och började prata om er och Bozze. Jag kände inte alls igen R (be om ursäkt från mig :-S ) och undrade om detta var en boxer som ni också stött på när ni varit ute på A3. Hahaha... så märkligt egentligen!

Nästa gång får R ropa eftersom jag verkar ha sämre syn än jag trodde.

2009-12-12 @ 19:09:32
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Josefine igen

R var osäker på om det var er han såg men han sa att det var en svart setter och två bruna och en liten hund som någon bar på. Då la jag ihop att det måste varit du + Tina och Mia med lilla valpen???Rätt?

2009-12-12 @ 19:36:16
Postat av: Pilla

Japp! Helt rätt :-)



2009-12-12 @ 19:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0