Soffbordet får agera pingisbord

Sovmorgon....... är underbart :-)
Jag och Martin vaknade till ordentligt strax före 09.30 men barnen hade stigit upp tidigare.
Det finns olika sätt att bli väckt på och idag var det ljudet av en pingisboll som slogs fram och tillbaka på vårt soffbord på nedervåningen som gjorde att jag inte kunde somna om igen.
Både Ellen och Erik har drabbats av "pingisfeber" och gör nästan inget annat än spelar pingis överallt. Är det inte mot väggar så använder de alltså soffbordet som pingisbord och ställer sedan upp böcker som nät.
Jag gillar ju iofs ideén av kreativt tänkande och kan själv komma ihåg när jag, Lotta och Anders tog köksbordet och använde det som pingisbord när vi bodde hemma. Kul som attan var det! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0