"- Mamma, jag äger!"

Har precis avslutat några parti "Fia med knuff" mot Erik. Han har en sån fruktansvärd tur och sitter bara där hur självgod som helst och smilar upp sig....... Han må vara hur rosig som helst om kinderna men detta kan verkligen störa mig en aning - hur kan det vara så att barn oftast har en sån fruktansvärd TUR??!!
Helt plötsligt klämmer han dessutom ur sig:

"- Mamma, jag äger! Jag slår liksom bara sexor hela tiden!"

Jag sänder en snabb "killerblick" för att sedan slå....... en 2:a *suck*


Rosiga kinder och dimmig blick.... men ack så lycklig efter sin Fia-seger!






Kommentarer
Postat av: purplerain

Tack, vad roligt. Tur att man fick nått som man kan göra nått av.

2009-02-03 @ 11:15:23
URL: http://www.purplerain.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0