"- ..... och vips så sa jag OK!"

Ikväll när jag nattade Erik låg vi och pratade lite om ditt & datt.
Inte så förvånande så ledde han in samtalet så att det kretsade runt hans födelsedag på söndag. För honom är detta en JÄTTEgrej :-)

Det som står allra överst på hans önskelista är det där fotbollsspelet på ben. Martin får "spatt" här hemma så fort det kommer på tal och får det där hysteriska i blicken. Han vill absolut inte ha in en sån stor grej i huset för var ska den stå?!
Ja, alltså det är väl iofs ett litet bekymmer men nu är det så att jag redan har gett mitt "medgivande" till syster att de kan köpa ett sådant. Det var ganska lätt gjort. Hon ringde och berättade att de hittat ett - och vips så sa jag OK :-)

Nu tänker jag inte skriva ut måtten på det här spelet för då kommer jag inte att få en blund i natt utan kommer att trakasseras av min käre make över att jag tagit detta beslut. Har jag tur så läser han inte i bloggen förrän i morgon på jobbet och då hinner han avreagera sig där innan vi träffas - smart va?! *skratt*

Ja, jag vet...... jag gillar ju också sådana spel :-)



Vilken tur att Erik inte kan läsa så bra ännu och inte är inne på min blogg. Det är däremot Ellen. Du vet vad som gäller Ellen - inte ett ord!!!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag vet vad som gäller.



Kram Ellen

2009-02-27 @ 16:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0