Antingen har man feber eller ej!

God morgon!
"- ÄNTLIGEN!", tänkte nog både Martin och jag igår kväll........ eftersom alla i familjen var feberfria. Nu skulle hela den vardagliga situationen och dess rutiner återställas i den Olofssonska famljen!
Men icke som nicke!

Imorse var det en blek liten kille som klampade nerför trappan och klagade på huvudvärk. Febertermometern som redan låg framme, blev använd ytterligare en gång och....... tjoff så visade den 38°C......!
Martin hade redan hunnit gå till bussen och jag insåg att det skulle bli ytterligare en Vab-dag......

Tja, vad ska man säga? Jag blir lite irriterad på den här febern! Antingen eller! Det här "hattandet" gör mig tokig! Antingen har man feber eller ej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0