"Att-göra-innan-jag-dör-lista"

Filmen ikväll var av annorlunda slag jfr med de vi brukar se.
Den heter "The Bucket List" och handlar om två cancersjuka män som bestämmer sig för att förverkliga saker de skrivit upp på en "att-göra-innan-jag-dör-lista".

Jag har för mig att jag och Martin bestämde oss för att skriva en sån lista för väldigt längesedan. Jag minns bara att Martin skrev "hoppa fallskärm". Sen fick han det av mig i Morgongåva *hihi* (instruktören undrade om jag ville åt försäkringspengarna, eller nåt....?) och då kunde han stryka det.

Sen stod det nog inte mer på hans lista...... så vad betyder det Martin?!



Kommentarer
Postat av: nicolas

fantastiskt

2009-02-05 @ 23:51:02
URL: http://nicolasg.blogg.se/
Postat av: Tanja

Jag försökte själv övertala Margret och Tage med luftballongtur men det verkar som jag får ge upp. Fast egentligen är jag inte den som brukar ge upp. Vi får se hur det blir med den saken.

Kram

2009-02-06 @ 00:23:41
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0