Det närmar sig....

Nu närmar sig den där 80-tals festen med stormsteg och det gör min ångest också..... :-S
Jag har absolut ingen susning om vad jag ska ha på mig och jag blir bara mer och mer stirr när jag hör en efter en att de har sin outfit klar. Men jag då???!!!

Det kommer att bli precis som barnens maskerader.... jag står här kvällen innan högröd i ansiktet med värsta panikattacken och försöker komma på en lösning i sista minuten.

OM... jag säger bara OM.... det finns någon där ute som har en idé, så snälla..... tipsa mig! Jag har nog aldrig haft sådan idétorka som just nu råder i skallen!

Oj, nu vet jag inte riktigt vad som hände med texten! Jaja, strunt samma!

Ibland önskar jag att det var söndagsöppet i affärerna här så att man hade ytterligare en dag på sig att fixa ärenden i stan.... vardagarna finns ju liksom inte ens på kartan...... vem hinner göra något då?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0