Eftermiddag

Åh, vilken härlig eftermiddag! :-)
Tänk vad lite blå himmel och solsken kan göra gott i själen!

Erik ska bort till Herman en liten stund, sen tänkte vi överraska mamma med semlor. Ni har väl inte glömt att det är fettisdagen idag?

Har sett så många alternativ på semlor - chokladsemlor, fruktsemlor m.m. Hade varit spännande att testa en annan variant någon gång men idag lär det bli de traditionella :-)

Ja, jag behöver väl inte säga att jag inte bakar själv...... det vet ni väl vid det här laget *skratt*
Nej, i mitt fall ligger Café Sandhem lägligt nära.

Kommentarer
Postat av: linda

ah okej:)

nej jag ska äta sen:)

ah okej, mysigt

ha en bra dag

2009-02-24 @ 16:12:42
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Tanja

Jag "råkade" ha min egen fettisdag förra fredagen då jag bakade bullar och gjorde semlor. Jag vill inte skryta men fy fan vad goda dom var. Idag har jag tyvärr inte fått någon eftersom jag jobbat hela dagen.

Kram

2009-02-24 @ 21:04:19
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0