Fika i Bockeboda

I förmiddags tog vi bilen till Bockeboda och hälsade på Pernilla :-)
Ett helt underbart mysigt hus med en nybyggd del som kunde göra vem som helst grön av avundsjuka!
Jag kunde lätt föreställa mig själv liggandes i den där snygga soffan blickandes ut mot skogen...... förhoppningsvis utan att se några vildsvin - som det tyvärr finns en del av där uppe. På sommaren kunde man öppna upp fönsterpartierna och bara njuta...... eller som Ellen uttryckte det:

"- Jag vill också bo i ett sånt lyxhus!"

Jag kan bara instämma...... :-)

Erik sken som en sol när det dukades upp pannkakor och grädde, och kakor därefter. Detta var fika.... snacka om att sätta ribban högt!
Som jag sa till dig Pernilla..... det får bli en vana, eller hur?! ;-)




Pernilla visar bilder....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0