God morgon!

God morgon!
Vaknade upp med huvudvärk....igen! Jag tror fortfarande att jag har något som inte bryter ut. Har ont i armhålan också och där sitter väl lymfkörtlar? Har haft ont där tidigare när jag ska "drabbas" av något. :-(

Fast detta lov har jag ju fullbokat så det finns ju inte utrymme att hinna bli sjuk...... det får bli en annan gång. ;-)

Idag ska vi till Andy's lekland med Sofie och Jessica och alla barnen :-) och senare idag hoppas jag att gardinstången med gardin ska komma upp.

Förresten, berättade jag att JAG nu leder över Martin i Guitarr Hero? *hehe*

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Härligt med lång lov! Minns inte ens när jag hade sommar lov sist..

Hade ni en bra dag på lekland? :)

2009-02-18 @ 09:27:25
URL: http://alessandra.se
Postat av: Alessandra

ibland slår förrvirringen till..

Ha så kul på leklandet i dag!

:)

2009-02-18 @ 10:21:17
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0