Guitarr Hero

Idag är det alla ♥ dag och vi är väl egentligen inte några som direkt "firar" detta utan tycker det är roligare att ge spontanpresenter till varandra när man minst anar det.
Hittade dock en spontanpresent till barnen (eller hela familjen)  idag när jag var på Maxi (sorry Anders).
De sålde Guitarr Hero för ett bra pris och jag tyckte det skulle kunna vara en kul grej till barnen.

Ärligt talat (och som ni säkert redan listat ut) så var jag själv ganska sugen också *hehe*. Jag har ju sagt till er att jag är aningen fjantig när det gäller sådana här saker. Barnslig? Tja, kalla det vad ni vill!
Martin lät väl sådär till denna grej men självklart övertalade jag honom *ler*.

Vem tror ni spelade först av alla och som sitter med den i högsta hugg just nu?! Jo - Martin!
Barnen sitter här och frågar lite försiktigt om det inte är deras tur snart.... men han är djupt koncentrerad! *skratt*

Måste dock erkänna att han är duktig på det. Han slog mig rejält första omgången och då måste jag erkänna att jag redan innan "matchen" trodde att jag hade segern i en liten ask med tanke på att jag spelat gitarr i över 10 år....!
Nu spelar han med en mycket självnöjd min..... han har rekordet och jag vet i sjutton hur jag ska kunna slå det! Det blir till att öva!
- Ungar, ur vägen ! Nu ska morsan & farsan lira gura! :-)

Kommentarer
Postat av: K

Haha! Härlig kväll! =P Hoppas barnen hinner testa lite också dock innan det är sovdags =P

2009-02-14 @ 20:31:28
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0