Har stillat den värsta abstinensen

Idag hade jag tid hos nagel-Jossan för att fixa till mina naglar. Alltid lika kul att snacka och skratta med henne! :-)
Efteråt hade jag lite tid över innan bussen gick så jag gick ner till Tivoliparken (hade kameran med mig) och fotograferade som värsta turisten... *skratt*

Jag har nu konstaterat att det är väldigt tacksamt att fotografera sovande ankor eftersom de inte rör sig ur fläcken - möjligtvis blinkar en och annan gång bara :-)
Det är också perfekt att fotografera träd, bär och andra grenar som också är "stilla"......

Här kommer ett urval från dagens fotografering......













Så nu har jag stillat den värsta fotograferings-abstinensen! :-)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Dina bilder är jättefina och häftiga. Jag tycker jättemycket om dem.

2009-02-07 @ 19:32:37
Postat av: Pilla

Tack älsklingen! :)

/ Mamma

2009-02-07 @ 20:28:56
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0