Inbyggda dubbar och idioter!

God morgon!
Idag är det jobbedag! :-) Det känns lite märkligt att kunna gå till jobbet nu efter X antal dagar hemma med sjuka barn. Men nu är det dags!
Hinner med 4 arbetsdagar innan det är dags för Sportlov.... *ler*

Martin varanade mig för att det var superduper-halt ute på vägarna så när jag skulle gå ut med Basti fick det bli tjocka dunjackan så att jag skulle kunna landa mjukt om det skulle behövas. Det är nu jag skulle behöva de där skorna med inbyggda dubbar som jag hela tiden lovar mig själv att köpa - men aldrig får tummarna loss......
Med facit i hand så var det inte så farligt halt ute. Vi kom tillbaka utan en enda liten slir. ;-)

Läser mycket om alla bränder i Australien och funderar samtidigt på hur vissa människor är funtade..... jag menar de som medvetet tänder fyr så att fler bränder ska uppstå. Hur tänker man då?! Knäppgökar!!! Idioter!


Foto: Scanpix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0