Kan lite rödtjut döva mina lymfkörtlar?

Har varit frusen hela eftermiddagen och efter jag varit ute med Basti kröp jag ner i soffan. Här har jag legat sedan dess och bara slappat och halvsovit. För en liten stund sedan kom Erik och la en fleecefilt på mig :-)

Nu har jag också serverat mig själv ett glas rödvin i hopp om att det ska döva mina "lymfkörtlar" i nacken..... *hehe*
Om inte annat så är det godare än alvedon (som jag i stort sett aldrig tar).

Kvällens planer sträcker sig inte så långt här i från soffan. Planerar att ligga här så mycket som möjligt ( med paus för middagen som snart serveras) och kommer nog att titta på Melodifestivalen.

Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Icke ett dugg jag skulle bara prova tårtdelaren :) Du är en fantastisk fotograf, vilka fina bilder.

Hoppas du känner dig bättre snart.

Kram Lena

2009-02-21 @ 18:26:38
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb
Postat av: Tanja

Alvedon är en skitkass tablett. Den har aldrig, då menar jag aldrig hjälpt mig bli av med någon smärta/feber. Ipren är bättre. Om nu inte rödvinet skulle fungera så prova den istället.

Hoppas du mår bättre snart

Kram

2009-02-21 @ 21:02:07
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0