Ödet är på min sida idag

Sitter här och njuter, tuggar och njuter lite mer......
Hittade ju som sagt min sista Skumtomtepåse idag och har frossat i mig hela den.
Efteråt fick jag ångest över mitt begär och att jag återigen inte visat minsta tillsymmelse till karaktär!
En hel påse - tjoff ner i magen! *ojojoj*

Men ödet är ju verkligen på min sida idag...... gissa vad som kom med ett paket på posten?!
Jo, en påse Skumtomtar!!! :-)
I love you - Magda & Ola! ♥
  
Martin var väldigt snabb att öppna och fördela dessa värdefulla mjuka figurer så att det skulle bli "rättvist"! Det fanns 38 tomtar i påsen så nu sitter jag här med mina 19 godingar - eller rättare sagt det är nog bara 10 kvar..... *oups*

Martin - den fjanten - han har GÖMT sina!!! Han hävdar att han ska använda sina i förhandlingssyften gentemot mig...... ööhhh...... ?!
Jag försökte blidka honom genom att berätta att jag faktiskt har dammsugat hela huset och städat toaletten idag....... nja, det kunde kanske vara värt  tomte enligt honom! Bah....! Ska det vara på det viset så ska jag leta upp de där tomtarna och ta dem som "gisslan"!!! Hrmm!

                    


Kommentarer
Postat av: Tina

Heja Martin!

Tanken har också slagit mig dvs att använda dem i utpressningssyfte! Nu är gömställena det viktiga. Jag föreslår på tvättmaskinen, diskmaskinen, dammsugaren osv. Ställen där Pernilla aldrig är frivilligt :)

Kram och tack för hjälpen idag!!!!

2009-02-04 @ 21:39:09
Postat av: M

Ja, vi tänkte att det säkert skulle bli succé - och det blev det ju för er båda två ;-)

Nu har jag länsat Hemköp på deras sista påsar tror jag (kanske finns fler på lagret...?...) så nu blir det till att ransonera de sista och sedan försöka stå till mitten av december igen...

HUR SKA VI STÅ UT PILLA?!

2009-02-05 @ 07:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0