Somna fort

Att sova är ett underskattat nöje och njutning..... det är det jag tänker på varje morgon när Martin kommer in och väcker mig. Så har det dock inte alltid varit för min del.....
Kommer ihåg när jag var barn och vilket sjå mina föräldrar hade för att få mig att somna! Jag fattar inte att de hade tålamodet!

Det gick liksom inte att somna hur mycket jag än försökte. Problemet var nog att jag försökte för mycket.......
Till slut satte det sig i huvudet på mig och redan tidigt på kvällen var jag inställd på att inte kunna somna. Något som verkligen är skitjobbigt det är ju att bara ligga vaken och vända och vrida på sig i all evighet medan klockan bara tickar på och man får mer och mer panik för att man inte somnar.

Som tur är så har jag inte det problemet längre ;-)  Nu är det snarare på andra hållet. "Somna-så-fort-jag-lägger-huvudet-på-kudden-syndromet" har drabbat mig  sedan måååånga år tillbaka :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0